Hänvisning

Att ändra sin hänvisning med Telink är både enkelt och snabbt gjort oavsett enhet. Med hänvisningar slipper man störande telefonsamtal under möten eller i videokonferenser.

När kan du använda hänvisningar?

Hänvisningar är ett enkelt sätt att slippa störande telefoner under möten och telefonkonferenser. Men det kan också vara ett smidigt sätt att dela upp arbetsdagen i de delar när du är tillgänglig och de delar när du behöver sitta fokuserat och arbeta. Om ni har en bemannad växel blir det dessutom mycket lättare för er receptionist att veta vilka personer på företaget som är tillgängliga för samtal och inte.

Jobba effektivare

Det är också ett sätt att jobba mer effektivt om man schemalägger sina hänvisningar. Till exempel: förmiddagar är till för fokus och då kan alla samtal antigen skickas till en receptionist eller röstbrevlåda. Notiser om samtal under fokusläget är upp till användaren att bestämma.

Med hänvsiningar blir det såklart också lättare för de som kopplar mycket samtal. De ser direkt i mobilen, datorn eller surfplattan om du sitter i möte, är upptagen eller gått för dagen.