Techbolaget Rule ökade sin effektivitet med Telinks smarta AI-lösningar

I det här klippet berättar techbolaget Rule om sin positiva upplevelse med Telink, ett av Sveriges snabbast växande teknikföretag inom telekommunikation. De förklarar hur Telinks innovativa lösningar har förbättrat deras kommunikation och effektivitet, tack vare den smarta integrationen av telefoni, ai och ärendehantering i en och samma app. Med Telink har deras företag kunnat spara tid och hålla bättre koll på alla sina kontakter med sina kunder. 

Några fördelar med bytet till telink

Med hjälp av Telink upplever Rule flera betydande fördelar. Deras administrativa arbetsbörda har minskat med närmare 30 % tack vare telinks AI-lösningar, vilket frigör tid och resurser för andra prioriteringar. Telinks integrerade app för telefoni, ärendehantering och chatt ger dem bättre kontroll över kontakter och kommunikation, vilket effektiviserar arbetsflödena. Denna smidiga lösning gör det möjligt för teamet att arbeta mer samordnat och fokusera mer på kundvård, vilket i sin tur förbättrar kundupplevelsen och stärker företagets relationer.

  • Minskad administration
  • Effektivare arbetsflöden
  • Ökad kundfokus

“Jag skulle rekommendera Telink till andra liknande företag – de erbjuder konkurrenskraftiga priser och ligger i framkant när det gäller funktionalitet.”

Philip Simon – Head of customer success - Rule

Vill du också förenkla ditt arbetssätt?

Relaterade inlägg

Thumbnail6
Integrationer
Kundcase
Nyheter

The Generation lyckades skära ner sina kostnader med 27%.

I en värld där effektiv kommunikation är nyckeln till framgång för varje företag, stod The Generation inför en utmaning som många andra företag kan känn...
525d190a-cfdf-4f7e-a84e-be6c28aa1b3b_thumbnail 1
Kundcase

BrightBid ökade sin effektivitet med 60% med Telinks Molnväxel

Adtech-bolaget BrightBid går som tåget och Telink har funnits där från dag ett och hjälpt BrightBid med deras telefonilösning. Från ett litet kontor i S...